Tossor till Chickenpox och disk

29 Jan

Finaste fleecefodrade tossorna i stl. 0-6mån och 6-12 mån, återanvänt bomullstyg och ÖkoTex-muddar. Nu finns de här!

Jeppe och Ellen gick iväg till Maria med alla vantarna och jag skulle egentligen klura på ett hängselbyxa-mönster som jag ville ändra lite, men jag fastnade och tog tag i disken istället. Det är vanligtvis Jeppe som sköter disken, men han har skurit sig i handen så jag vikarierar. Man ser när det är jag som har diskat – är expert på att stapla i diskstället! Nu ska vi klippa och sy de där hängselbyxorna, tror jag har kommit på en bra grej.

Kommentera

