Fin vårbebis i Bonkeli-hätta

1 Maj

Våren är äntligen här och snart är det sommar! Här är den glada och fina vårbebisen Esther i Bonkeli-hätta. Våra hättor hittar ni runt om i landet hos DesignTorget.

Med på bilden finns även Mullvaden från boken Det var det Fräckaste! En rolig bok ”om den lille mullvaden som ville veta vem som släppte något avlångt brunt i huvudet på honom”. /Hanna

4 svar to “Fin vårbebis i Bonkeli-hätta”

  1. Lotten 2011/05/01 den 15:34 #

    Rackarns fin bild! Och mullvadsboken är också underbar. Vi har den både på tyska och på svenska. På tyska är den bäst, fast det är ju original gärna. Bis bald!

  2. Emma 2011/05/02 den 09:16 #

    Jag kan inte se mig mätt på den där fina bebisen/bilden! Men så är jag ju lite partisk också…

  3. Lina 2011/05/05 den 09:38 #

    det är så roligt o va på öppna förskolan el andra bebisevent i stan o se era fina hättor på så många söta bebisar. då blir ja alldeles stolt i mitt bonus-syskon-hjärta😉

    keep up the good work o sprid era vackra kreationer över världen! kram

    • bonkeli 2011/05/12 den 09:10 #

      Härligt! När jag åt en affärslunch här om månaden så satte sig en bebis med både vantar och hätta bredvid…

Kommentera

